Ми співпрацюємо з провідними авіакомпаніями світу  і готові підтверджувати для Вас маршрути будь-якої складності.

  • Пошук зручних маршрутів і стикувальних рейсів;
  • Оперативність та мобільність в роботі з Вами;
  • Попередній прорахунок вартості будь-якого перельоту.

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ:

Онлайн реєстрація

Подивитись більше

Процедуру онлайн реєстрації зараз здійснюють практично всі авіакомпанії, для зручності пасажирів. Це дозволяє обмежити до мінімуму час очікування в черзі на стійках реєстрації, а також дає змогу вибрати зручне для Вас місце в салоні літака.

Увага! Процедура реєстрації доступна менш ніж за 24 години до вильоту, а в деяких авіакомпаніях – менш ніж за 2 години до вильоту. У кожної авіакомпанії час закінчення онлайн реєстрації може бути різним.

  • Зайдіть на сайт авіакомпанії;
  • Натисніть на посилання «Реєстрація Online» або «Online Check-In»;
  • Введіть номер електронного квитка;
  • За необхідності введіть паспортні дані після підтвердження деталей перельоту;
  • Оберіть бажане місце в салоні літака;
  • Завершуйте процедуру реєстрації та обов’язково роздрукуйте посадковий талон.

Якщо в аеропорту вильоту Ваша авіакомпанія надає стійки прийому багажу для зареєстрованих пасажирів, Ви можете пройти туди й оформити свій багаж. Якщо Ви подорожуєте без багажу, уточніть вихід на посадку (GATE) і проходьте на паспортний контроль.

Переваги онлайн реєстрації:

  • Економія часу

Пасажири з багажем і без отримують можливість доступу до попередньо заброньованих рейсів та можуть оформляти реєстрацію в онлайн-режимі вдома або на роботі. Таким чином, пасажири, які оформили онлайн реєстрацію, уникнуть очікування в чергах в аеропорту і зможуть пройти через спеціальні термінали реєстрації безпосередньо до виходів на перони з максимальною економією часу.

  • Вибір місць

Пасажири отримують доступ до плану сидячих місць на своєму рейсі та можуть обрати будь-яке місце з наявних на момент реєстрації.


Електронний квиток

Подивитись більше

Електронний квиток/ або e-ticket – це електронний документ, що засвідчує договір повітряного перевезення між пасажиром і авіакомпанією. На відміну від паперового авіаквитка, електронний квиток є цифровим записом у базі даних авіакомпанії.

Бронювання електронних квитків може здійснюватися як традиційним способом (зв’язатися з менеджером компанії), так і самостійно пасажирами через інтернет-сайт нашої компанії: форма бронювання квитків. Оплата квитка також може відбуватися готівкою касиру або за допомогою засобів електронних платежів.

Після бронювання і покупки авіаквитка вся інформація зберігається в базі даних авіакомпанії. Інформація прикріплюється конкретно до людини, яка здійснила покупку, і не може бути вкрадена. Також пасажир отримує маршрут-квитанцію, яка роздруковується на аркуші формату А4.

Маршрут-квитанція – це інформація про факт бронювання та оплати електронного квитка, роздрукована на папері. На відміну від паперових квитків, для маршрут-квитанції не потрібні спеціальні бланки. Маршрут-квитанція друкується на звичайному папері на звичайному комп’ютерному принтері.

При бронюванні перельоту онлайн пасажиру надається можливість самостійно роздрукувати маршрут-квитанцію. На цьому аркуші вказується повний маршрут перельоту, включаючи інформацію про номери рейсів, харчування на борту, який літак здійснює рейс і найважливіше – номер вашого персонального квитка в системі.


Перевезення багажу

Подивитись більше

Норми провозу багажу встановлюються авіакомпаніями. Для отримання інформації зверніться до представника Вашої авіакомпанії.

Стандартні норми провозу багажу:

– ручна поклажа вагою 5-10 кг. Її загальні розміри не повинні перевищувати 50х40х23 см.

Що стосується багажу, середні дані такі:

– бізнес-клас: не більше 3-х місць із загальною вагою до 30 кг;

– економ-клас: не більше одного місця до 20 кг.

Крім встановленої авіакомпаніями норми безкоштовного провозу багажу, є можливість безкоштовно провозити такі предмети, якщо вони перебувають на руках у пасажира і не вкладені в багаж (ручну поклажу):

– дипломат, пластиковий пакет, букет квітів, дамську сумочку або папку для паперів, друковані видання для читання в польоті, фотоапарат або відеокамеру, портативний комп’ютер, сумку з покупками з Duty Free, парасольку або тростину, пальто або плащ, харчування для дитини, дитячу дорожню коляску, складну інвалідну коляску і (або) милиці, якщо такі предмети необхідні пасажиру.

Цінні та ділові папери, паспорти та інші документи, ліки, тендітні предмети, ювелірні вироби рекомендується перевозити в ручній поклажі.

За будь-який багаж, що перевищує встановлені норми безкоштовного перевезення багажу, здійснюється оплата за відповідним багажним тарифом.

 

Перевізник може відмовити в перевезенні багажу:

  • речей, які можуть заподіяти шкоду повітряному судну, особам, які перебувають на борту, або їхньому майну;
  • речей, перевезення яких заборонено законами, правилами та приписами державних органів будь-якої країни на територію, з території або через територію яких здійснюється перевезення;
  • речей, які за своєю масою, розмірами або за іншими характеристиками не можуть перевозитися як багаж;
  • тварин, за винятком собак, котів та інших кімнатних приручених тварин, які приймаються до перевезення за попереднім дозволом перевізника й у випадку виконання певних умов пасажирами відповідно до правил такого перевезення.

 

Заборонені для провозу предмети і речовини

Шановні пасажири! Збираючись у політ, проконсультуйтеся, будь ласка, з представниками авіакомпанії. Найдешевші нешкідливі на вигляд предмети можуть становити небезпеку під час перевезення на борту літака.

Під час польоту літака зміни температури й тиску повітря можуть сприяти тому, що деякі предмети можуть пролитися, висипатися з упаковки або спалахнути.

Тому з метою забезпечення безпеки пасажирів забороняється провозити як при собі, так і в багажі зазначені нижче небезпечні предмети і речовини:

  • Корозійні – ртуть, кислоти, алкалоїди, заряджені акумулятори, дезінфікуючі засоби для туалетів, термометри, барометри;
  • Стислі гази і вибухові речовини – бутан, пропан, кисневі балони, балони для аквалангів, пальники, аерозолі, нагрівальні пристрої, піротехнічні засоби, сигнальні ракети;
  • Окислювачі – відбілювачі, ремкомплекти для скловолокна, медичний кисень, перекиси;
  • Легкозаймисті – паливо для запальничок, запальнички, сірники, паливо для турпоходів, фарби, розчинники, клеї, лаки для волосся;
  • Токсичні речовини – пестициди, засоби для боротьби з бур’янами, миш’як, ціаніди;
  • Інфекційні матеріали – бактерії, вірусні культури;
  • Радіоактивні матеріали;
  • Предмети паралізуючої дії, що містять дратівливі речовини, такі як газ «мейс», мелений перець та інше;
  • Інші небезпечні предмети і речовини – потужні магніти, сухий лід, інвалідні коляски тощо;
  • Перевезення вогнепальної зброї в салоні літака забороняється.

 

Дозволяється перевозити в ручній поклажі або зареєструваному багажі:

  • Нерадіоактивні медикаменти і туалетні засоби (включаючи аерозолі);
  • Алкогольні напої;
  • Стрілецька зброя, спорядження та сухий лід дозволяються в обмеженій кількості і за певних умов;
  • Невеликі балони з киснем або повітрям, необхідні для медичних цілей.

З метою забезпечення вашої особистої та майнової безпеки забороняється приймати від сторонніх осіб передачі для перевезення як при собі, так і в багажі. Дотримання цих правил оберігає Вас від виникнення неприємних ситуацій.


Документи, які потрібно брати з собою

Подивитись більше

Документи, які потрібно брати з собою

Послуги з перевезення пасажирів повітряним транспортом, з урахуванням імміграційних вимог країн, за маршрутом прямування (пункти початкового вильоту, транзитних зупинок, призначення) здійснюються за паспортно-візовими та перевізними документами – це авіаквитки, посадочні талони, багажні бірки тощо.

До паспортно-візових документів, які забезпечують легальний в’їзд до країни призначення або транзитний проїзд через території інших держав, належать: візи, посвідчення особи для тимчасових або постійних резидентів, документи біженців, свідоцтва про повернення для разових поїздок замість втрачених, дозволи на роботу, екіпажні документи, паспорти міжнародних організацій, військові посвідчення, дипломатичні та службові документи тощо.

Паспорт – офіційний документ, що засвідчує особу пасажира, який визнають необхідним і/або достатнім при польотах внутрішніми або міжнародними рейсами.

 

Для громадян України при польотах

Внутрішніми рейсами:

  • внутрішній паспорт
  • закордонний паспорт
  • свідоцтво про народження (для дітей до 14 років).

Міжнародними рейсами:

  • закордонний паспорт
  • дипломатичний паспорт
  • службовий паспорт.

Звертайте особливу увагу на термін дії документів. Пасажири з простроченими паспортами до польоту не допускаються.

При польотах до країн Азії та Африки

Якщо Ви прямуєте до країн Азії та Африки, Вам слід заздалегідь подбати про щеплення й отримати відповідний сертифікат.

Пасажир несе відповідальність за належне оформлення документів і дотримання всіх законів, постанов, правил і приписів державних органів країни, з території, на або через територію якої здійснюється перевезення. Це стосується виконання паспортних, митних, валютних, санітарних, карантинних та інших формальностей, а також усіх відповідних правил та інструкцій авіакомпанії-перевізника.

Авіакомпанія залишає за собою право не допустити до польоту пасажира з документами, які не оформлено належним чином.

Пасажири, які не допущені до польоту авіакомпанією або співробітниками паспортного і/або митного контролю, здійснюють повернення невикористаного квитка на загальних підставах за правилами повернення, які встановлено авіакомпаніями для пасажирів, що добровільно відмовляються від польоту, і на них поширюються всі обмеження і штрафні санкції, встановлені правилами авіакомпанії для їхньої категорії авіаквитків.


Повернення та обмін авіаквитків

Подивитись більше

Правила повернення та обміну авіаквитків

Існує два способи повернення авіаквитків:

  • вимушений;
  • добровільний.

У разі вимушеного повернення вся сплачена пасажиром сума повертається в повному обсязі. Цей спосіб повернення можливий у таких випадках:

  • Повне скасування, перенесення або істотна затримка рейсу з вини авіакомпанії;
  • Скасування перевізником посадки в пункті призначення, зазначеному в авіаквитку;
  • Відсутність забезпечення стикування рейсів у разі пересадки;
  • Заміна вказаного у квитку класу обслуговування;
  • Відмова у відкритті візи (не у всіх авіакомпаній);
  • Смерть пасажира або члена його сім’ї.

Якщо пасажир з якихось інших причин хоче повернути або замінити свій авіаквиток, такі дії називаються добровільними. Повернення й обмін у такому випадку відбувається відповідно до порядку відшкодування (обміну) застосованого тарифу.

Усі тарифи на продані квитки будь-якої авіакомпанії мають свої обмеження і штрафні санкції в разі їхнього повернення або обміну. Найчастіше до дешевих авіаквитків застосовуються більш жорсткі обмеження та санкції.

Обмеження тарифів авіаквитків можуть бути на мінімальне і максимальне перебування, на можливість покупки незадовго до вильоту, на певні рейси і на багато іншого. На більш високі тарифи санкції мінімальні. Повні тарифи (бізнес-клас або перший клас) можна без штрафів міняти протягом усього терміну дії. Повернення й обмін авіаквитків, оформлених за мінімальними тарифами, зазвичай штрафуються.

Часто квитки не підлягають поверненню та обміну. Тож під час купівлі авіаквитків обов’язково уточніть у менеджера всі умови застосування, повернення й обміну придбаного авіаквитка. Повернути й обміняти квиток можна тільки в тій авіакасі, де його було придбано.


Реєстрація в аеропорту

Подивитись більше

Стійка реєстрації на рейс (англ. сheck-in counter) – пункт оформлення пасажира для посадки на рейс авіакомпанії в аеропорту.

Стійка реєстрації обладнана вагами для зважування багажу та ручної поклажі, комп’ютером, оснащеним системою бронювання авіаквитків і реєстрації, і принтером для роздруківки посадкових талонів. Стійки реєстрації розміщуються рядами із зазначенням нумерації в спеціально відведеній зоні вильоту або спеціальному залі вильоту аеропорту.

Зазвичай за стійками проходить стрічка багажного транспортера. Номер стійки реєстрації на рейс, який оформляється, вказуєть у терміналі на табло розкладу вильотів і оголошують по гучномовному зв’язку. Великі авіакомпанії зазвичай мають виділені постійні стійки реєстрації на свої рейси, позначені відповідними вивісками з логотипами і назвами авіакомпаній. Крім того, авіакомпанії виділяють спеціальні стійки для реєстрації пасажирів першого і бізнес-класу, а також іноді є окремі стійки для реєстрації на рейс учасників бонусних програм.

На стійці реєстрації уповноважений співробітник аеропорту або авіакомпанії звіряє дані авіаквитка з даними системи бронювання відповідної авіакомпанії, перевіряє документ, що засвідчує особу пасажира, приймає до транспортування багаж, видає пасажиру посадковий талон із зазначенням місця на борту і виходу на посадку.

З метою економії витрат авіакомпанії і часу очікування в черзі пасажири з електронними квитками без багажу можуть скористатися для реєстрації на свій рейс спеціальними автоматами.

 

Правила реєстрації на рейс

Реєстрація пасажирів і багажу здійснюється біля стійок реєстрації авіакомпанії в аеропорту. Пасажир зобов’язаний прибути на реєстрацію з урахуванням правил, встановлених у конкретному аеропорту, але в будь-якому випадку завчасно, для того щоб виконати адміністративні формальності та процедури з реєстрації до відправлення рейсу.

Час початку і закінчення роботи стійки реєстрації в аеропорту визначається уповноваженим представником авіакомпанії.

Як правило, реєстрація починається:

  • на міжнародні рейси за 2-2,5 години до часу вильоту, зазначеного у квитку,
  • на внутрішні рейси – за 1,5 години.

Закінчується реєстрація:

  • за 40 хвилин до вильоту на міжнародних рейсах,
  • за 40 хвилин до вильоту на внутрішніх рейсах.

Якщо пасажир прибув на реєстрацію після її закінчення, тобто менш ніж за 40 хвилин до відправлення рейсу на міжнародний рейс і за 40 хвилин – на внутрішній, або прибув з неправильно оформленими документами, то авіакомпанія має право не прийняти його до перевезення та скасувати здійснене для нього бронювання.

Під час реєстрації може бути змінено клас обслуговування пасажира.

Місце, яке бажає зайняти пасажир на борту відповідно до класу обслуговування, може бути надане лише за наявності такої можливості.

Пасажири бізнес-класу, як правило, реєструються за окремою стійкою або поза чергою. Практично у всіх великих аеропортах пасажири бізнес-класу в період очікування вильоту після проходження реєстрації обслуговуються в бізнес-залах.

 

Транзитні польоти через Київ (Бориспіль)

Під час реєстрації зверніть увагу представника авіакомпанії в аеропорту вильоту на транзитний характер Вашого польоту. Інформуйте старшого бортпровідника на борту літака про Ваш транзит через Київ. У випадку прямування транзитом зверніться до агента із зустрічі або представника авіакомпанії для проходження в транзитну зону аеровокзалу. Для транзитних пасажирів рекомендовано мінімальний інтервал часу між рейсами:

  • міжнародний – міжнародний: 50 хв;
  • внутрішньоукраїнський – міжнародний: 1 год;
  • міжнародний – внутрішньоукраїнський:1 год;
  • внутрішньоукраїнський – внутрішньоукраїнський: 50 хв.

Зверніть увагу на необхідність формальностей і самостійного переходу в термінал вильоту при стиковці рейсів: внутрішньоукраїнський – міжнародний, міжнародний – внутрішньоукраїнський.


Категорії пасажирів

Подивитись більше

Переліт пасажира особливої категорії необхідно погоджувати з авіакомпанією під час бронювання перевезення. Обов’язково повідомте менеджеру з продажу авіаквитків про особливий статус пасажира!

Пасажирам особливих категорій, які завчасно не погодили свій переліт з авіакомпанією, може бути відмовлено в реєстрації на рейс і перельоті.

Щоб Ваша подорож на літаку була приємною та спокійною, менеджер із продажу квитків повинен знати про те, що Вам необхідна додаткова допомога. Він обов’язково повідомить про це авіакомпанії, рейсом якої Ви будете подорожувати.

 

До особливих категорій авіапасажирів належать:

– Діти без супроводжувачів, які будуть подорожувати під наглядом перевізника;

– Тяжкохворі пасажири, перевезення яких вимагає спеціальних умов;

– Хворі на ношах;

– Пасажири, позбавлені слуху;

– Пасажири, позбавлені зору;

– Пасажири, чия здатність пересуватися під час користування повітряним транспортом обмежена (пасажири з обмеженими фізичними можливостями, інваліди на візках);

– Вагітні жінки.

 

Авіапереліт для вагітних жінок і новонароджених

Вагітним жінкам, пологи яких очікуються протягом найближчих чотирьох тижнів, необхідно представити письмову згоду лікаря на політ. Медичний огляд вагітної пасажирки має бути оформлено не раніше ніж за 7 днів до початку польоту.

Лікарі не рекомендують перевозити в літаках новонароджених дітей до семиденного віку.

 

Супровід осіб з інвалідністю

На прохання пасажирів з порушенням опорно-рухової системи авіакомпанії надають інвалідне крісло. Про необхідність таких послуг рекомендуємо повідомити під час бронювання авіаквитків, але не пізніше ніж за 72 години до вильоту.

Пасажири з відсутністю зору (слуху) повинні подорожувати на літаку з супроводжувачами або (для пасажирів з відсутністю зору) в супроводі собаки-поводиря. На собаку повинен бути сертифікат про спеціальне навчання.

Пасажирам з відсутністю зору/слуху, які завчасно не погодили свій переліт з авіакомпанією, може бути відмовлено в реєстрації на рейс і перельоті (правила перевезення собак-поводирів).

Хворі пасажири для перевезення на літаку при собі повинні мати довідку про те, що вони пройшли медичний огляд. Якщо фізичний стан пасажира такий, що переліт може становити загрозу для його здоров’я або створює дискомфорт іншим пасажирам літака, перевізник має право відмовити в перевезенні пасажиру цієї категорії.

 

Авіапереліт для пасажирів з дітьми

Немовлята (діти до 2 років) подорожують тільки в супроводі дорослого. На рейсах авіакомпаній один дорослий пасажир може провезти одну дитину у віці до двох років без надання окремого місця зі знижкою 90% від тарифу. За бажанням пасажир може забронювати для немовляти окреме місце на літаку, але в цьому випадку квиток оформляється як на дітей до 12 років. Для другого, третього та інших малюків до двох років, що летять з одним дорослим, авіаквитки оформлюються як на дітей до 12 років. Норма безкоштовного провозу багажу для малюка складає 10 кг.

Немовлятам до 10 місяців і вагою до 10 кг на борту літака може бути надана дитяча колиска. Цю послугу потрібно забронювати не пізніше ніж за 24 години до вильоту. Пасажирам із грудними дітьми надається можливість переповити дитину на борту авіалайнера.

Для дітей до 12 років існують дитячі знижки на авіаквиток. Розмір і наявність знижки залежить від правил, що застосовуються в авіакомпанії. Квиток із дитячою знижкою дає право на місце і безкоштовне перевезення багажу відповідно до класу обслуговування.

 

Коли дитина подорожує самостійно

Діти до 12 років можуть здійснювати перельоти самостійно. У цьому випадку перевезення оплачується за повним дорослим тарифом. Турбота про дітей без супроводу дорослих входить в обов’язки обслуговуючого персоналу авіакомпанії. Це платна послуга і бронюється заздалегідь.

Діти, які летять без супроводу, крім закордонного паспорта з візою повинні мати завірену нотаріально (або в консульстві) згоду на виїзд від батьків, опікунів, усиновителів або піклувальників. Супроводжувачі в аеропорту заповнюють спеціальну заявку на перевезення дитини до 12 років без супроводу і декларацію батьків дитини.

Дитина приймається до перевезення на літаку, якщо:

– супроводжувачі залишаються з дитиною в аеропорту відправлення до посадки в літак;

– дитину обов’язково зустрічатимуть в аеропорту прибуття;

– дитина прямує або в одну сторону, або туди-назад за прямим маршрутом (без пересадок на інші рейси в дорозі).

За умови виконання всіх вище перерахованих вимог авіакомпанія несе повну відповідальність за дитину до моменту її передачі тим, хто зустрічатиме.